Časté otázky

ČASTÉ OTÁZKY

Časté otázky od našich zákazníků

Pobyty

Kde mohu najít podmínky platby své rezervace?

Booking.com celkovou cenu pobytu z karty stáhne v momentě vytvoření rezervace. Pokud hledáte více informací o Vaší platbě, podívejte se prosím do e-mailu s potvrzením rezervace.

Byla mi naúčtována nesprávná částka. Co mám dělat?

Pokud vám platbu nesprávně naúčtovala společnost Booking.com: Přejděte prosím do Centra zákaznické podpory. Budeme pravděpodobně potřebovat výpis z vašeho bankovního účtu, na kterém je uvedena nesprávná platba, a také číslo vaší rezervace a PIN kód.

Pokud vám platbu nesprávně naúčtovalo ubytování: Kontaktujte prosím přímo ubytování.

Ubytování, které jsem dostal/a při příjezdu neodpovídalo tomu, co jsem si zarezervoval/a. Co mám dělat?

Nejspíš budete muset zaslat našemu týmu zákaznického servisu snímek obrazovky s neodpovídající informací, a pokud jste museli zaplatit nějaké extra poplatky, také potvrzení o zaplacení.

Mohu svoji rezervaci zrušit?

Pokud je Vaše rezervace bez možnosti vrácení peněz, nemůžete ji zrušit. Pokud máte rezervaci se zrušením zdarma nebo s částečným vrácením peněz, podmínky zrušení a s ním spojené poplatky najdete v e-mailu s potvrzením rezervace nebo na stránce s potvrzením rezervace, kterou si můžete otevřít ve svém účtu v sekci Rezervace.

Svoji rezervaci jsem zaplatil/a, ale nedostal/a jsem e-mail s jejím potvrzením. Co mám dělat?

Jakmile bude vaše rezervace potvrzena, pošleme vám e-mail s potvrzením. Ten většinou obdržíte zhruba do dvou minut, někdy to ale může trvat o něco déle. Zkontrolujte prosím svoji e-mailovou schránku včetně složky s nevyžádanou poštou, kam může být e-mail omylem zařazen. Pokud e-mail stále nemůžete najít, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Jak bude platba za moji rezervaci potvrzena?

Potvrzení o platbě najdete v e-mailu s potvrzením o platbě. Z e-mailu si potvrzení o platbě také můžete stáhnout ve formátu PDF.

Budu něco platit při příjezdu do ubytování?

Někdy od vás může být při příjezdu požadováno uhrazení daní a poplatků. V takovém případě informaci o požadované částce uvidíte před provedením rezervace a v e-mailu s potvrzením. Pokud tato informace není uvedena, neměla by po vás být při příjezdu požadována žádná platba.

Zahrnuje moje rezervace stravování?

Informace o tom, zda je ve Vaší rezervaci stravování zahrnuto nebo nikoliv, najdete v e-mailu s potvrzením rezervace. Některá ubytování mohou stravování k pobytu přidat při příjezdu. Pro více informací prosím 1 až 2 dny před příjezdem kontaktujte přímo ubytování.

Moje rezervace byla zrušena. Kdy mi budou vráceny peníze?

Pokud byla Vaše rezervace zrušena, Booking.com Vám platbu ihned vrátí. Doba vrácení platby může být 7 až 10 dní a záleží na Vaší bance. Pokud máte otázky, kontaktujte přímo svoji banku.

Mohu v rezervaci provádět změny?

Provádění změn v rezervaci, jako je změna termínu, jména hosta nebo e-mailové adresy, není možné


Letenky

Co znamená že letenka je nerefundovatelná?

Pokud je letenka nerefundovatelná, znamená to, že částka která se Vám vrátí jsou jen nevyužité letištní poplatky. To znamená, že bude odečtena cena za letenku a u většiny společností také palivový příplatek, který tvoří největší část všech tax.

Jaká zavazadla mám v ceně letenky při cestování s nízkonákladovou leteckou společností?

V základní ceně letenky je jen příruční zavazadlo o maximálních rozměrech a váze, které jsou dány leteckou společností. Například společnost Wizzair zavedla 2 druhy příručního zavazadla, přičemž menší je zdarma a pokud máte zájem o větší zavazadla, je nutné si připlatit.

Jak je možné vyžádat rezervaci sedadel u nízkonákladových leteckých dopravců?

Nízkonákladové letecké společnosti dovolují výběr sedadla při odbavení – online check in. Tato možnost je však zpoplatněna.

Je možné přepravovat zvíře na palubě letadla? Musí být zvíře v přepravce?

Podmínky pro přepravu zvířat se liší podle letecké společnosti. Obecně lze ale říci, že pokud letecká společnost umožňuje přepravu zvířat na palubě letadla, tak limity maximální váhy se pohybují od 5kg do 8kg včetně certifikované přepravky, v závislosti na letecké společnosti. Je třeba, aby přepravka měla nepromokavé dno a zvíře se v ní mohlo postavit a otočit. Za přepravku se nepovažuje taška a tzv. soft bag. Pokud je zvíře větší, je nutná přeprava v podpalubí. Při přepravě zvířat v podpalubí má každé letecká společnost specifické podmínky, jako například minimální venkovní teplotu, která musí být v době přepravy zvířat, aby zvíře během letu netrpělo zimou.

Je nutné provést online check in?

Služba online check-in na letišti je u většiny nízkonákladových společností za poplatek a je nutné si udělat check in na internetu. Pokud byste přišli na letiště bez palubního lístku, na letišti by Vám check in udělali, ale je nutné počítat s vyšším poplatkem za tuto službu. Instrukce pro provedení online check-in najdete v potvrzujícím e-maily přímo od letecké společnosti. Pro některé letecké společnosti není online check-in povinný, resp. není možné jej provést v případě odletu z některých konkrétních letišť a tuto informaci naleznete na stránce přepravce.

Kdy je možné si zakoupit odbavené zavazadlo u nízkonákladového dopravce?

Odbavené zavazadlo do podpalubí je možné zakoupit přímo při rezervaci letenek na stránkách pelikan.cz. Pokud se rozhodnete až před odletem, je nutné zavazadla zakoupit na stránkách letecké společnosti. Zavazadla je možné zakoupit i na letišti, ale v tomto případě může být poplatek i několikanásobně vyšší než poplatek, který je požadován při koupi přes internet.

Je nutné přepravu zvířete zarezervovat předem?

Přeprava zvířete musí být vyžádána a potvrzena leteckou společností. Vždy je nutné zadat přepravu zvířete do poznámky rezervace, případně kontaktovat naše zákaznické centrum pro rezervaci. Pro vyžádání přepravy zvířat je třeba dodat následující informace: Romero přepravky (A + B + C strana v cm), celkovou váhu zvířete s přepravkou, a rasu (pokud je přepravováno zvíře pes). Letecká společnost má právo odmítnout přepravu zvířete. Z toho důvodu byste letenku neměli hradit, dokud není přeprava zvířete potvrzena.


Půjčení vozidla

Co potřebuji pro pronájem auta?

Vše co potřebujete pro zarezervování Vašeho auta je kreditní nebo debitní karta. Při vyzvednutí Vašeho auta budete potřebovat:

  • Váš poukaz / ePoukaz, k prokázání Vaší platby za auto.
  • Kreditní / debitní karta hlavního řidiče, s dostatkem dostupné hotovosti pro bezpečnostní zálohu auta.
  • Pro každého řidiče plný, platný řidičský průkaz, který vlastní po dobu alespoň 12 měsíců (často 24).
  • Váš cestovní pas a jakýkoliv další průkaz totožnosti který potřebuje autopůjčovna vidět.
Na co se zaměřit při výběru auta?
  • Prostor: Pronájem vozu si vychutnáte mnohem více, když budete mít vůz s dostatkem prostoru pro všechny cestující a zavazadla.
  • Podmínky týkající se paliva: Neplánujete jezdit moc? Podmínky vrácení se stejným množstvím paliva vám ušetří hodně peněz.
  • Lokalita: Není nic pohodlnějšího, než vyzvednout si vůz přímo na letišti. Ovšem vyzvednutí vozu mimo letiště v kombinaci s kyvadlovou autobusovou dopravou může být mnohem levnější.
Kolik let mi musí být pro pronájem auta?

U většiny autopůjčoven je požadavek na věk mezi 21 a 70 lety. V případě že Vám je pod 25 nebo nad 70, můžete podléhat dodatečnému poplatku.

Mohu zarezervovat auto pro někoho jiného?

Ano, pokud splňují tyto požadavky. Jen vyplňte jejich údaje při provádění rezervace.

Jak mohu najít nejlevnější pronájem vozu?

Spolupracujeme se všemi předními autopůjčovnami (a se spoustou menších, místních autopůjčoven), abychom vám mohli poskytnout širokou nabídku vozů za ty nejlepší ceny. Díky tomu jsme schopni Vám pomoci nalézt nejvýhodnější pronájmy vozů ve více než 60,000 lokalitách po celém světě. Chcete-li porovnat ceny a najít si ideální vůz za bezkonkurenční cenu, jednoduše použijte náš vyhledávací formulář.


Transfery

Jak si objednat transfer?

Do pole „Pick-up“ zadejte místo odjezdu a cíl do pole „Drop-off“. Z rozbalovací nabídky můžete vybrat požadované město, letiště, vlakové nádraží, přístav a hotel nebo zadat přesnou adresu místa. Klikněte na tlačítko „Find transfer“ česky „Zobrazit ceny“. Vyberte si z nabídky transferu a kliknutím na „Book transfer“ přejděte k rezervaci.

Jak zjistím, zda je moje rezervace aktivní?

Po provedení rezervace obdržíte potvrzovací e-mail s voucherem obsahující Vaše číslo rezervace a všechny podrobnosti o Vaší cestě. Pokud jste e-mail s potvrzením neobdrželi, kontaktujte našeho manažera e-mailem na adrese support@kiwitaxi.com nebo v online chatu.

Jak najdu řidiče?

Důležitá poznámka: Řidič Vás bude očekávat s cedulkou, kde bude uvedeno Vašeho jméno a příjmení, které jste uvedli při rezervaci. Pokud je místo vyzvednutí letiště, řidič se s Vámi setká na výjezdu z příletové oblasti letiště poté, co jste prošli pasovou kontrolou a vyzvedli si odbavená zavazadla. Pokud je místo vyzvednutí v hotelu, řidič na vás bude čekat v hotelové hale. Pokyny k setkání jsou uvedeny v poukazu potvrzujícím vaši rezervaci.

S jakým předstihem si mám objednat transfer?

Minimální doba předobjednávky závisí na třídě vozidla. Pokud si chcete rezervovat vozidla prémiové třídy nebo minibusu 10, 13, 16, 19 osob, můžete provést rezervaci nejpozději 24 hodin před cestou. Pokud zvolíte standardní typy vozidel (Micro, Economy, Comfort, Minivan 4 pax, Minibus 7 pax), musí být převod rezervován nejméně 16 hodin před jeho začátkem. Pokud vaše cesta začíná později, než je uvedeno výše, můžete provést last minute rezervaci. Budeme vás informovat co nejdříve, pokud můžeme službu poskytnout.

Co dělat, když mám zpoždění?

Jakmile zjistíte, že Váš let je zpožděn, informujte o tom svého řidiče tak, že zavoláte na telefonní číslo, které vám bylo dříve zasláno, manažera podpory Kiwitaxi e-mailem support@kiwitaxi.com nebo v online chatu. Zadejte číslo objednávky a nový čas příjezdu.

Množství zavazadel a děti

DŮLEŽITÉ: pokud cestujete s dětmi, přidejte do své rezervace DĚTSKOU AUTOSEDAČKU (child seats and boosters). Tato služba se platí zvlášť. DŮLEŽITÉ : pokud se zavazadlo nevejde do auta, může řidič jízdu odmítnout. Množství zavazadel, které se vejdou do jednoho auta, je uvedeno na webových stránkách: Například 3 kusy zavazadel znamenají, že si můžete vzít tři kufry nebo kufry standardní velikosti. Jejich délka, šířka a výška by tedy neměla být větší než 158 centimetrů. Pokud máte s sebou speciální zavazadla (snowboard, lyže, kočárky atd.), Měli byste si objednat auto jiné třídy, například Minibus 7pax. Pokud máte pochybnosti, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím online chatu nebo na help@kiwitaxi.com. Pomůžeme vám vybrat vhodné vozidlo. Jakmile provedete rezervaci, dejte nám vědět o zvláštním zavazadle na adrese support@kiwitaxi.com. Budeme informovat řidiče, v opačném případě mohou požádat o dodatečný poplatek za jeho přepravu. Pokud se zavazadlo nevejde do auta, může jízdu odmítnout. Nezaručujeme, že poskytneme přesnou značku nebo model automobilu, pouze třídu vozidla.


Máte otázku? Napište nám

    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]

    Pobyty
    Lety
    Pojištění
    Transfer